مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 02:352021-02-21سياسي

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج به پیمانی 


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج به پیمانی خبر داد.

- رحیم خستو شامگاه یکشنبه در پایان دویست و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در تشریح مصوبات این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پس از نطق های پیش از دستور اعضای شورا پیگیر موضوع تسریع در کنار گذر کرج از میدان حافظ به سمت بیلقان یا خط چهار حصار بودند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع پروژه های نا تمام شهر کرج بیان کرد: به زودی شاهد افتتاح بخشی از پروژه ها من جمله رونمایی از تندیس مجسمه دهقان فداکار در منطقه حصارک هستیم.

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج به پیمانی تصریح کرد: چند سالی بخشی از کارکنان شهرداری با مقوله تأمین نیرو درگیر و دخیل هستند و سابقه کار آنها در شهرداری کرج به 18 سال می رسد و بحث ها و حرف و حدیث های فراوانی در خصوص نوع کار آنها وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان تأمین نیرو طی یکی دو سال اخیر پیگیر این موضوع بودند و نتیجه درخواست آنها تذکراتی بود که بخشی از همکاران در شورا دادند و نهایتاً در کمیسیون تحول اداری مصوبه ای گذرانده می شود مبنی بر اینکه شهرداری هر چه سریع تر لایحه ای با در نظر گرفتن تمام قواعد و ضوابط به شورا ارائه دهد تا شورا در این خصوص ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج به پیمانی 

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج به پیمانی